Min macka väntar :D

Bör man känna sig gammal om man sitter och lyssnar på Elvis - In the Ghetto?
Vet ni vad? Det totalskiter jag i, jag lyssnar på vad jag vill.

Har fått grym träningsvärk idag, från när vi idrottade... Styrketräning. Jag var med Liucija, vi hade det faktiskt kul och vi pratade ganska mycket, vilket var skönt.
Har alltså relativt ont i benen, men det funkar.

Funtar även på att gå och ta en macka, börjar bli hungrig.

Jag som älskar julen vill bara lägga in en video med en extremt bra jullåt.
Den är så vacker och jag kan spela den, så sitter och spelar och sjunger ute i vardagsrummet hela tiden typ.

Agnetha Fältskog - När det lider mot jul



Nu ska jag gå och göra min macka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0