Sessy langar tråkigaste listan ;)

Ditt namn? Jennifer Sara Beatrice Wranning

Födelseår? 1993

Hur Lång är du? 160

Spelar du något instrument? Piano

Dina första tankar när du vaknar? Gaah! Skynda Sessy!

Vart befinner du dig just nu? Hemma med syster

Biter du på naglarna? Ibland kanske (a)

Vad har du för färg på kalsongerna/trosorna? Svarta

Har du några husdjur? Luddi blubb

Är du singel? Yesyes

Vem är snyggast? Hemligt

Vem vet mest om dig? Joh

Vad vill du ha just nu? Arn filmerna!

Rädd för? Mörkret

McDonalds eller Max? Donken

Sjunger du? Yees :D.

Vad har du för skostorlek? 39

Vill du gifta dig? Ja, det vill jag

Kommer du överens med dina föräldrar? Absolut

Din hårfärg? Blond

Skor du hade på dig idag? Inte burit några idag

Vad sover du i? Trosor :D

Kläder du har på dig? Bh, trosor, byxor, tröja, strumpor

Favoritårstid? Sommaren

Favoritmat och dryck? Ingen aning

Hur svarar du i telefonen hemma? Hej, det är Jennifer.

Hur svarar du i mobilen? Hallå :D

Sov du ensam inatt? Yees

Vad gjorde du kl 08 imorse? Jag sov

Vad var det senaste någon sa till dig? "HALLÅ!?"

Vad är det för väder hos dig nu? Äckligt regnigt väder

Godaste glassmaken? Vanillia

Drömmer du mardrömmar? Nästan aldrig

Favoritklädsel? Jag älskar Gina Tricots linnen, det och Jeans, finns inget bättre ;)

Favoritgodis? Allt är mumma :)

Hur många kuddar sover du med? 6

Hur många täcken sover du med? 1

Längtar du mest efter just nu? Amanda!

Vad luktar det nu om du sniffar lite? Tutti Frutti Lypsyl

Saknar du någon just nu? Ja

Snus eller cigaretter? Ingen...

Vill du ha barn? Ja

Längtar du till din nästa födelsedag? Ja, faktiskt

Är du blyg? Kan hända

Tycker du att du har fin dialekt? Liiite

Tycker du om fester? OM jag gör

Tycker folk du är snygg? Tror jag inte

Har du använt någon hårprodukt idag? Nope, my hair is clean

Vad har du för planer till helgen? Amanda på söndag, annars är jag clean

Vilken åldersgräns tycker du det ska vara på systembolaget? 18

En bra film? King Arthur, looove it!

Vem får en kram?
 Den som vill (:

Vem får en puss? Den som vill (:

Sprit, cider, vin eller öl? Öööööl :D

Hund, råtta eller katt? Doog

Tycker du om din pappa? Jag älskar min P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0