Världens absolut skönaste låt, jag lovar!



Jag älskar den. Emma lyssna!

Idag har det inte hänt så mycket, det gamla vanliga you know? ;)
Har varit ovanligt mycket med Melissa och Liucija idag.
Pratade med Madelen också, det är hemskt...

Ska lämna datorn till Josefine alldeles strax, ska då gå och göra en macka.
Här kommer lite bilder från i söndags fram till idag först;



"Jennifer med vita mulen"




Johanna och Jason när vi skulle ut




Cim, med uttalet "Chim" ;p




Ungerfär såhär bra är jag på att rita, naturbegåvning huh? ;)




Sture <3




Monopol från igår. I slutet hade jag hur/hotell på alla mina gator + att jag hade över 78.000.




Melissa, Liucija och Dennis idag, vi hade rätt kul och seriöst :D

Nu kallar min macka, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0