Allt för dig, och det vet du.

Eftersom du bad mig skriva ett inlägg om, hur fel du hade och att du är elak, så är det klart jag gör det!

Jag håller med dig i allt du säger!
Det är dig och Jennie felet ligger hos, du överdriver visst lite och jag godtar din ursäkt.
Ja, du har sagt att både jag och Johanna är dumma i huvudet, du har sagt att jag behöver söka hjälp och jag skojade bara när jag fick ett "raseriutbrott".
Nej vi ska inte glömma att vi aldrig mer ska prata med varandra, det var du som började skriva.
Ja, jag har verkligen rätt i att du inte förstår mig.
Ja, det är "very interesting" att Emma är en så god vän som förstår mig och, blablabla?
Det är bra för mig att jag bor i Sverige, håller med.

Tänk nu på att det är du som sagt allt det här, och inte jag.
Framstår jag som en ängel nu? Eftersom det var det du ville.
Tack för att du förstår mig så väl, du är verkligen en sann vän.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Tack Jennifer, var lite orolig över att du inte skulle lyssna på mig ;) Men du glömde visst bort att ta bort bilden...



Jag har aldrig sagt att du och Johanna är dumma i huvudet, och det var såååå inte ett skämt. Upprepa gärna dig själv nåågra gånger till.



Ja, precis som jag sa igår så håller jag fortfarande med dig om att jag inte förstår dig. Du behöver inte säga det mer än en gång :)



Det där med Emma och sverige var väl ändå bara onödigt att skriva, jag höll med dig om det, onödigt att upprepa det.



"Ja, jag har verkligen rätt i att du inte förstår mig." + "Tack för att du förstår mig så väl". Du säger emot dig själv XD NEJ jag förstår dig inte så väl, nej jag är inte en sann vän för dig. Jag är inte din vän överhuvudtaget.



Det jag skrev igår kallas sarkasm. Du verkar ha ett problem att släppa taget om det här eftersom att du fortsätter skriva upp det på internet efter att vi har slutat bråka. Gå vidare i livet nu Jennifer, det ska i alla fall jag göra. SÅ svara inte på det här, kommer ändå inte kolla tillbaka.

2009-10-18 @ 18:49:45
Postat av: jennie

jenniferjennifer, du är långtlångt ifrån en ängel, att du ens påstår att du är det? och jag och sandra har inget fel, det är du som har en störning i huvudet verkar det som? förstår inte vad syftet med att lägga ut det på internet är? du är en irriterande liten fjortis som man får lust att slå lite vett i, du beter dig faktiskt som en fjortis, det är bra att du ska färga dig blod eftersom det passar dig, det passar även din personlighet. Fan vad trött jag är på dig, du är så patetisk och förtjänar en smäll. du leker så vuxen, men du är fortfarande ett barn! och säg fan inte att det ligger ett fel hos mig, för du vet inte vem du bråkar med isåfall. och det är inte så lätt för sandra att förstå dig, du är alldeles för oläsbar och idiotisk så det tom är onödigt att ens försöka förstå dig. och jag kan lägga upp ett till bevis på att du kan bli sur utan anledning (med tanke på din attetyd eftersom det är det det hela går ut på) att i somras när du gillade philip, så blev du sur DIREKT och jag överdriver inte, på den som ens tittade på honom! herregud, jävla pms barn. förstår inte att du orkar med dig själv. dränk dig!

2009-10-19 @ 16:19:38
Postat av: T

det var iallafall inte jennifer som strykte upp tuttarna till mars och hade typ 14 bh:ar på sig samtidigt för att få lyft... inte jennifer som sminkade sig galet mycket på sommaren. du är mer fjortizz.

du blir lättare sur än jennifer vad jag har hört, du är dominant och låter inte andra bestäma. var det inte du som sa åt emma att inte lägga sig i? vad gör du själv jennie?

2009-10-19 @ 18:34:18
Postat av: Anonym

tryckte upp tuttarna*

2009-10-19 @ 18:35:03
Postat av: Så man ska ha en bokstav som namn? hmm... "L"

Om du är Jennifers vän borde du inte tycka om att man överdriver, försiktigt hon irriterar sig på det. "Till mars" you say? 14 BH:ar, eh?? Sminka sig galet? Jennie sminkade sig mycket i början av sommaren, inte senare. Båda hade lika mycket smink och knappast 14 BH:ar. Jennie behöver till skillnad från vissa andra inte det.



Åsikterna från "T" är åsikter som redan har kommit fram, du behöver inte upprepa det som redan har sagts.

2009-10-19 @ 20:41:41
URL: http://youknowwhoiam
Postat av: T som har bokstäver efter första bokstaven.

Måste jag ju, eftersom du verkar ha problem med att få in dom i huvudet. Okej, förlåt, push up då? Det var väl du som aldrig skulle kolla bloggen igen?

2009-10-21 @ 19:01:14
Postat av: trrppaasbber

Trött på det här. Ge mig ditt namn och stå för dina åsikter så ger jag dig ett svar ;)

Annars är den här diskussionen över nu. :)

2009-10-21 @ 21:23:49
Postat av: anonym ihihihih

Sov då?

2009-10-22 @ 21:19:02
Postat av: "Anonym" -.- xD :) <3

HAHAHAHAHA!!!!!!... -.-

2009-10-22 @ 22:21:22
Postat av: Anonym

MOGET! :)

2009-11-02 @ 16:33:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0