At school right now

Godmorgon folk! :)
Kom nästan precis till skolan och sitter med Melissa och Dennis. Mycket trevliga människor. :D

På bussen satt jag och pratade med Amanda Andersson, gud vad jag saknar henne. Världens sötaste människa.

Idag går jag bara till tjugo över två. Ska sedan gå till Synsam och beställa tid, eftersom man typ behöver glasögon. Det är ju perfekt! ;)
Josefine, min lillasyster, spelar ju tennis mellan tre och fyra på torsdagar så jag ska dit och titta på när hon spelar. Hon har ju blivit så duktig.

Ska låta Melissa kolla bilddagboken nu.

Puss

Kommentarer
Postat av: Sandra

Det är inget fel på glasögon min vän, man ser FETT tuff ut vettu (H)

2009-10-01 @ 21:28:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0