Dålig attityd? Skulle inte tro det.

Jag blir så trött på att du kan gå omkring och säga att jag har dålig attityd och att det är flera människor som tycker det. Det finns inte en enda person som har sagt något om det förutom min käraste Linus, som jag dessutom har pratat med. Så då återstår det bara du.
Vem har sagt att du kan kalla mig saker och tycka att jag behöver "söka hjälp"?
Om det är en sådan uppfatt ning du får så kan du inte riktigt känna mig.

Till och med dem som har känt mig en kortare period än vad du har, tycker att jag är hur snäll som helst. Så hur kommer det sig att du reagerar på min såkallade attityd?
Jag har inte gjort något fel, det är du som borde må dåligt.
För vi kommer inte kunna bli lika bra vänner igen, om ens vänner eftersom du uppenbarligen inte kan vara vän med mig på grund av min attityd. Men om jag har sån dålig attityd hur kan det då komma sig att du alltid vill vara med mig efter att vi har bråkat?

Det kan man ju fråga sig ;)


Kommentarer
Postat av: Petter

Linus är så jävla falsk !! Han snackade så jävla massa skit om er köpte cigg och grejjs skulle kasta alla i elden för attd ryga sen säger du att han är din "käraste" förfan !!

2009-10-14 @ 08:02:31
Postat av: Sandra

Wow, om det går så långt att du till och med måste skriva ner det på DIN BLOGG så kan du väl för fan till och med skriva mitt namn. För jag bryr mig inte. Jag står för min åsikt och det spelar ingen roll vilka som vet om det.



Jag "går inte omkring" och säger det. Jag sa det

direkt till dig. Ingen annan.

Jag har inte sagt att du ska "söka hjälp". DÄremot sa du "Tänk om jag hade damp", då sa jag att ifall du hade det skulle du behöva hjälp för det.

Efter så många års vänskap kan du väl knappast inte påstå att jag inte känner dig?

Jag har varit med dig praktist taget varje dag hela sommarlovet, och VARJE DAG har du varit sur för nånting. Hemma hos Linus skrek du på mig och hotade att slå mig. Så ja, jag kanske tröttnar? Jag är så trött på att inte kunna ha en egen åsikt, se en annan film än du, eller skoja med dig utan att du blir sur. Ok? Tydligen räckte det inte med att vi pratade om det här ensamma, utan du måste skriva upp det på internet. Är det det här du kallar mogenhet?



"Men om jag har sån dålig attityd hur kan det då komma sig att du alltid vill vara med mig efter att vi har bråkat?" - Jo visst kan man fråga sig det.

För nåt år sen hade du en skitirriterande fjortisperiod, även där höäll vi på att sluta vara vänner. Jag kanske har försökt vara optimistisk och hoppas på att du ska komma ut ur den här fasen snart. Men seriöst talat, så ser det inte speciellt ljust ut.



Om du vill fortsätta bråka med mig om det här, kan du komma direkt till mig, för jag kommer inte diskutera det här på bloggen mer.

2009-10-14 @ 08:51:36
Postat av: Johanna

Käften.

2009-10-14 @ 17:32:24
URL: http://wranning.blogg.se/
Postat av: Super tampy

Satsar text!

Det ser ut som en bok.... vilket jag inte tycker är speciellt kul. Hahahhahahaha.

Sessifer och Johanna är världens snällaste systrar, jag har känt dem i 5-6 år nu. Världens finaste, snällaste (som jag sa, är nog senil, eller blind, hehe), mest fantastiska och roligaste människor som finns. Attityd har väl alla ibland? Jag har det när jag har ont, när min envisa sida kommer fram och när jag är hungrig. SÄker i alla lägen, men jag vet det själv och man förstår att alla har problem med attityden ibland.



MEN, det måste ju bero på någonting? Jag har ju inte pissig attityd mot någon som är urgullig mot mig? Då måste ju du, Sandra, ha ett finger med i spelet, eftersom Jennifer inte vänder en attityd mot mig? Bara du som upplever det då, vilket är ganska självklart. DÅ måste du ha värre attityd eller klandra ner på Jennifer för att hennes attityd ska sättas fart på.



Personligen tycker inte jag att Jennifer har problem emd attityden, som kanske har framgått nu, felet ligger i dig då. Hoppas felet försvinner.

2009-10-15 @ 16:28:09
Postat av: jennie

jag tycker då också att jennifer har attitydsproblem, och egentligen har jag inget med saken att göra. men det har fan inte du heller emma, så varför ens lägga dig i? och varför säger du ens att sandra har något fel om du inte ens vet vad saken handlar om. du var inte med eller hur? och jennifer kan bli sur utan anledning och det säger jag inte för att skydda sandra, men tycker det är väldigt omoget av dig att lägga sig i. jag var med hemma hos linus när sandra hgav henne en liten knuff på axeln och jennifer skrek "rör du mig en gång till smäller jag fan till dig!" och en grej till emma, du behöver inte göra dig lustig i början av din kommentar för det fäster inte på någon och det är inte ens roligt och gör inte kommentaren snällare. så nästa gång behöver du inte ens lägga dig i, låt dom sköta sitt. right? ;)

2009-10-16 @ 19:22:36
Postat av: Anonym

För jag tycker att det här är ett komiskt jävla bråk som började onödigt. Jennifer skojade om en sak och ni dampar. Det är kul.

Men, du lägger dig ju också i nu? Även det är roligt: HAHAHAHA

2009-10-18 @ 13:43:54
Postat av: Anonym

men jag tycker att detta är ett komiskt bråk.

2009-10-18 @ 15:31:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0