"Jag skulle andas i det tomrum som blev över om du lämnade mig nu" - Lars Winnerbäck

Hallu bloggen.
När jag kom hem såg jag till min stora fasa att skolfotona hade kommit! klart man river upp paketet i panik, men som vanligt blir man besviken. Vackert var det inte. Men det tycker jag aldrig så.

Idag när jag hade slutat så gick jag och Saga ner till Synsam och bokade tid till mig. Efter att jag hade fått tiden så säger hon att det kostar 320:- och det har varken jag eller mamma lust att lägga ut. Så jag ska ringa och avboka tiden.
Fick hem en lapp från Specsavers optik och det kostar bara 5:- för synundersökning så jag och Johanna ska pallra oss dit någon dag.

Imorgon ska nog jag och Madelen åka till Rådmansö skola och hälsa på. Det ska faktiskt bli riktigt kul, jag längtar.

Snart är det dags för kör igen. Jag älskar dem små körstunderna som är på torsdagar. Det är väldigt roligt, ni som inte har provat borde göra det, Rådmansö kyrka - torsdagar klockan 18.30-20.00.

Ska ringa till min gamla lärare Marie nu.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0