Jag vill ha hål i tungan! Snälla mamma?

Har varken haft lust eller ork till att blogga tidigare idag.
Har nämligen blivit sjuk igen, jävla förkylning... Men vad gör man?

Igår så var Emma, Philip, Linus och Anna hos mig och Johanna. Vi färgade Linnys hår, som blev jättebra. Lite senare så kom även Joey och Lotta till oss.
Det var jättemysigt. Vi körde sanning och konsekvens. Sedan körde vi jag har aldrig. Kul som fan! ;)

Jag, Johanna och Lotta kom inte i säng förrän jättesent.
Vaknade klockan halv 12 imorse och kunde inte andas genom näsan. Drygt som fan kan jag tala om.
Gick ner till huset och käkade. Tog tempen: 37.7. Fyfan säger jag bara.
La mig då på soffan och tittade lite på reprisen av Idol, Erik du är min idol.

Efter Idol så gick det en film som jag har velat se hur länge som helst, "Corpse Bride". Så den har jag och min lillasyster tittat på och nu efter den så hamnade jag här.

Ska snart fylla upp ett bad. Är så himla skönt att bada när man är sjuk.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0