Theres a place I like to hide, a doorway that I run to in the night

Godmorgon!
Kan ju börja med att tala om att jag fortfarande är sjuk, men jag vill inte så jag tänker sluta med det nu.
Tänk om det bara var så lätt!

Imorse fick jag ett trevligt samtal av Melissa. Vi snackade väl i typ 10 minuter eller nåt.
Inte om något speciellt, tyvärr.

Vet inte om jag får gå på marknaden heller, eftersom jag är hemma idag också. Men jag kanske kan flörta till mig något.
Vill ju inte missa bråket som ska ske idag. Yeeah, that's right.
Det kommer bli ett ganska stort bråk idag.

Anledning: För att en tjej hade kallat Frejas kompis för "hora" (tror jag det var), och Freja har alltid velat slå den tjejen så det lär ju ske idag.



Sen vill jag träffa alla, det är så tråkigt att sitta inne.

Ska gå och bada nu, och kanske fixa till mig lite?

Hörs senare då.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0