Gossip Girl måste nog vara bästa serien ever

Shit.. Jag känner att jag inte har bloggat på väääldigt länge. Det är lite tråkigt att inte blogga lixom. Blir som en drog som man längtar efter.

Igår så var jag och Johanna ensamma hemma och då kom Saga, Emily och Mikaela hit och sov över.
Riktigt mysigt (:

Sitter nu och pratar med min vän Elin som jag inte har varit med på hur länge som helst. Får se ifall vi ska träffas idag eller imorgon eller nåt.
Måste också kolla med Johanna när Freja ska hit och färga mitt hår. Hihi, I am so going to be blond ;)

Ikväll blir det hur som helst Gossip Girl. Mitt absoluta favoritprogram. Jag älskar att dem är rika, snygga och får som dem vill. Världens bästa program.
Sen lär det ju bli Supernatural också. Snygga grabbs är alltid nice :)

Ska fortsätta kolla runt nu.
Puss



Så extremt vackra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0