Jag älskar er Emma och Johanna

Hejsan bloggen!
Har inte blivit något tidigare inlägg idag, tyvärr.

Just nu är jag med Emma och Johanna. Så jävla söta flickor! :)
Senare ikväll ska vi nog träffa grabbsen i Södersvik eller hos Lukas. Skitnice jue ;D

Skoldagen har varit så grymt skön, jag älskar när Sonja flippar ur.
Tyvärr var inte Melissa där, hon var hemma på grund av migrän. Lite tråkigt faktiskt.

Har ni hört det senaste då?

En person som alltid har varit lite stojjig och så gillar tjejen som alltid har varit lite pojkflicka. Man kan ju fundera på hur det kommer sluta?

Menmen, tillbaka till Idol nu.

Innan jag går. Tack för den fina designen Maja, http://majajakobsson.blogg.se!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0