Jag brukar gilla historia, men Amerikanska revolutionen? Hallå....

Hejsan bloggen! :)
Det blev inget blogginlägg tidigare idag som jag hade tänkt.

Idag så fick jag reda på att på den estetiska verksamheten så är det killarna mot tjejerna (+Rickard, som förövrigt kan räknas som tjej). Vi kommer äga sönder, men vår låt är väl lite hemlig så säg inget till någon... Vi ska köra Tainted Love med Marilyn Manson. FAN VAD VI KOMMER ÄGA!

Asså, dem flesta på estet är ju så sköna att man dör. Jag vet inte hur mycket jag har garvat idag... Det är extremt jävla roligt. ;)

Ska skriva lite på min historia nu, som ska redovisas imorgon. Jag kommer vara så körd.
Läraren ska nämligen filma våra redovisningar också. SHIIIT!

Aja, bloggar senare tror jag.
Puss

Ps. Det är min blogg, jag skriver vad jag vill på den, riiight? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0