Jag funderar på...

Jag funderar på att skaffa lugg igen.
Vad tycker ni?



Sen ska jag ju skaffa tandställning, jag bryr mig inte om vad tandläkaren säger.
Eller jo, det gör jag.
Min tandläkare har alltid sagt att min glugg mellan tänderna ska växa ihop, sen nu har jag fått en ny tandläkare som säger att det inte kommer hända.
Kan man stämma tandläkare nr. 1 då? :)
Isånna fall ska hon få sig en rejäl stämning på halsen...

Nej, men bara jag klagar och säger att det är jobbigt att bita så komemr jag få tandställning, jag har inte bara glugg utan mina "huggtänder" växer in bakom dem andra... Så det borde gå att få en tandställning. Får bara se hur bra det går med piercingen och allt.
Jaja, det löser sig. Bara jag får min jävla tandställning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0