Jag saknar Melissa... :(

Nu är jag piggare!
Jag låg och tittade på Välkommen till familjen och sen Så som i himlen.
Jag bara älskar Så som i himlen och Mikael Nyqvist. Han är så snygg!

Ska snart käka middag om jag hinner. För jag ska nämligen till sjukhuset klockan halv 6.
Hann ju inte till distriktssköterskan så det får bli akuten istället.
Men, jag måste ju kolla lixom...

Imorgon ska kanske Peysan till Johanna och sen ska vi dra till Sara.
Jag är taggad som fan! :)

Nej, måste fixa mig lite. Nog för att jag ska till doktorn, men kan ju inte se ut hur som helst ändå ;)

Förresten, finns det någon som har tips på ett bra medel mot finnar?

Jag har bara clearasil men jag tycker att den framkallar mer finnar än att ta bort dem, så om någon vet något bättre så kan ni gärna få skrika till ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

IDA JANSSON HÅLLER MED ! JAG FICK MER FINNAR AV DEN

2009-10-08 @ 18:30:43
URL: http://idajansson.webblogg.se/
Postat av: Mellio

Saknar dig med, bebis! :(

2009-10-11 @ 19:25:59
Postat av: jennifer

tips: stioxyl på apoteket skit bra mot finnar:P

puss<3

2009-10-12 @ 16:49:38
URL: http://jenniferhallstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0