Måndag

Hejsan bloggen.
Idag har det varit en sån här soft dag. Då jag börjar tio i nio och har lektion till tio i elva, lunch och sedan börjar jag tjugo över tolv och har lektion till ett. Sedan slut för dagen.
Så jävla skönt.

Dagens höjdpunkt var nog när New Guy slog till Carolina i huvet med en gitarr. Förlåt gumman! Men det var kul :D

När jag hade slutat gick jag inte hem, jag skulle vänta på Carolina (som sjunger efter mig) för jag hade lovat att gå med henne till Istvan och kolla hennes piercing.

Efter det mötte jag upp Johanna och Idus, var med dem, Julia, Frida, Ellen och Jonathan ett tag också och tog sen halv sju bussen hem.

Skolan idag har varit skön, men även väldigt sorglig faktiskt.
Anders ska nämligen flytta till sandviken, som ligger nära Gävle. Vilket innebär att han även kommer byta skola. Om jag inte misstar mig så flyttar han redan på lördag.
Väldigt tråkigt tycker jag. Det är ju lixom Anders som håller ihop klassen. Men jag ska hålla kontakten med honom, det lovar jag!

Dessutom....



Kommentarer
Postat av: Anonym

Listen to this fish:



>:(

2009-10-19 @ 20:52:28
Postat av: Namn= S...T....F...U, oooh fyra bokstäver!

2009-10-19 @ 20:54:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0