Min Miley Cyrus skiva har kommit idag, så jag pressar den!

Jag ska tatuera in en G-klav på handleden.

Jag längtar! Ska bara fixa pengar ;)
Haha, sen ska jag och Johanna klippa oss på höstlovet. Hårklipparna, here we come! :)

Förresten, Tuva, som går på Rådmansö skola i nian tog hål i naveln igår.. Jag tycker det är fiiiint :)
(Shhh, hemliiiis!
Dessutom ska min käre syster Johanna, ta hål i naveln när hon har fått sina pengar. Jag hoppas att jag får följa med!! :D)

Idag har det förövrigt varit en extremt bra dag. Har varit mycket skratt.
Jag har sagt det föut, jag säger det igen... Estetare är sköööna! :)

Snart dags för mig och Johanna att åka mot Rådmansö kyrka, kööööör idag! :D
Bloggar imorgon!



Älskar dig syster!


Puss


Kommentarer
Postat av: tuva

hihi va fint :)<3

2009-10-15 @ 18:26:45
URL: http://etst.blogg.se/
Postat av: tuva

hihi va fint :)<3

2009-10-15 @ 18:27:21
URL: http://etst.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0