Mina åsikter om storbloggarna

Alexandra Nilsson



Jag tycker att Kissie, eller Alexandra, verkar vara en jättetrevlig tjej egentligen. Men utifrån hennes blogg verkar hon bara vara världens bitch. Mycket som hon skriver är egentligen inte så elakt, men med tanke på att hon verkar ha världens största ego så får det henne att verka skitsnobbig och som att hon ser ner på alla.



Amir Akrouti



Jag älskar att läsa Amirs blogg. Det är den bästa inom bloggvärlden tycker jag. Han verkar verkligen vara jordnära och otroligt snäll. Jag gillar att han talar öppet om sin läggning, (eftersom jag är emot sådana som inte erkänner att dem är homosexuella/bisexuella).



Desirée Nilsson



Nästan alla som läser hennes blogg och som jag känner stör sig på vilken extrem "fjortis" hon verkar vara och lalala. Jag tänkte också så när jag började läsa hennes blogg. Men när man läser sig uppåt och uppåt så tycker jag att tjejen börjar mogna. Visst, hon beter sig fortfarande som en fjortis men jag tycker att det skiljer sig från inläggen nu för tiden och de som var tidigare.



Paulina Danielsson



Paulinas blogg är också en av dem som jag gillar att läsa mest. Främst för att hon vet att hon har en av sveriges mest lästa bloggar men att hon ändå inte skryter om det. Vilket visar på att hon är mycket mognare än de andra som bloggar.
Sen blir jag alltid glad när jag läser hennes blogg.

Kenza Zouiten



Jag tycker att hon har en extrem utstrålning bara genom bloggen. Hon verkar vara extremt trevlig och jag tror inte att hon är otrevlig om man skulle träffa på henne.
Trots att hon har designat väldigt mycket, jobbar på mtv och är modell så skryter hon inte om det. Vilket jag tycker är jättebra, vem orkar läsa en blogg där någon bara skryter?

Isabella Löwengrip



Isabella är nog den bloggerskan som verkar mest jordnära enligt mig. Hon springer inte runt och håller på som en diva eller sånt. Utan hon är precos som hon vill, vilket är superbra.
När jag kollar hennes blogg så blir jag glad. Det är lixom som om hennes blogg utstrålar glädje.

Kom ihåg att detta enbart är mina åsikter och ingen annans.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0