Music is my drug ♪♫

Godmorgon!
Jag vaknade för ungefär en och en halv timme och har inte kunnat somna om. Är fortfarande sjukt trött. Men, jag måste vara pigg snart.
Ska in till Norrtälje med 10 bussen. Så måste snart börja fixa mig. Ni vet smink, kläder, hår. Det är ett heljobb för tjejer.

Har snackat med Emma typ hela morgonen, eftersom hon jobbar så är hon också uppe tidigt.
Har saknat henne enormt, men imorgon smäller det!
Hon sa till mig imorse att hon kommer runt fyra, jag är obeskrivligt glad.

Jag har ingen aning om vad jag ska ha på mig. Mitt besvär varenda jävla morgon. Mina fina svarta jeans ligger i tvätten så dem lär det inte bli.
Men jag funderar på jeanstights, ett långt linne och en kofta. Vad tycks?
Jag tycker det låter perfekt ;)

Ska läsa lite bloggar och sedan börja platta håret, det tar lång tid när håret är nytvättat you know.
Bloggar igen när jag kommit hem från Norrtälje.
Puss



Den bjuder vi på

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0