"Time and time again" - Papa Roach

Hemma igeeeen!

Eller jag kom typ hem för en timme sen men jag har snackat med pappa och käkat innan jag slog mig ner här.
Det var nämligen så att jag, Ida och Mikaela drog in till Norrtälje, vi gjorde inget speciellt. Jag skulle egentligen till biblioteket men det var såklart stängt.

Jag träffade Frida på flygfyren förresten!
Hon är ju gravid och ska få sin lilla bebis snart. Den 28:e November om jag inte minns helt fel.
Det ska ju bli hur mysigt som helst ju.

Ikväll tror jag inte att det händer så mycket.
Ska faktiskt gå och spela monster buzz med min lillasyster och lilla kusin.

Förresten!
Min pappa berättade för mig att barn som är födda år 2000 och uppåt. T.ex. 2038. (När det nu blir det).
50% av alla dem barnen som är födda då kommer bli 100 år eller mer.

Den ni!

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0