Jag gillar små härliga pärlörhängen, för dem märker man inte av att man har på sig

Godmorgon bloggen! (eller godmorgon kanske är en överdrift).

Gårdagen var riktigt kul... Enda tills vi skulle upp till flygfältet...
Jag och Melissa drog in till Norrtälje, och mötte upp massor av människor. Sedan tog vi farväl av några och fortsatte iväg. Jag, Melissa, Sonja, Carolina, Emily och en kille som jag inte kommer ihåg namnet på. Vi skulle gå mot flygfältet och då upptäckte vi att min moped hade blivit nersparkad.. och kicken var helt veck så jag pratade med Frida som erbjöd sovplats, men hon hade bara en sovplats och Melissa skulle med mig hem så det gick inte. Men tack ändå gumman!
Jag pratade sedan med pappa som sa att mamma var i Norrtälje, så jag ringde dit. Då visade det sig att min mormor hade fått åka till sjukhuset så vi gick ner dit och efter ungefär en timme fick mamma, Annica och mormor komma ut därifrån. Det var njursten hon hade fått. Så hon fick åka hem igen.

Direkt när vi kom hem så proppade jag och Melissa i oss varsin dubbelmacka och ett drack ett varsit glas cola. Sen gick vi upp och sov.

Imorse har vi inte gjort så mycket däremot. Varit inne i Norrtälje och försökt få igång min moped men då har tydligen hela startmotorn pajat så det gick ju inte så bra. :(
Aja, nu när jag har skrivit en hel resumé så ska jag överlåta datorn till min lillasyster Josefine.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0