Sitter och lyssnar på julmusik, för tidigt?

Förlåt för dålig uppdatering!

Jag har haft världens bloggtorka, but now I'm back in business! ;)

Veckan har rullat på bra som fan. Mycket trevligt. Härligt folk som gör mig glad.
I måndags var jag i täby med Johanna och Emma. På bussen in åkte vi med Rickard och Robban med två B"en". Mycket skoj!
Jag shoppade ett brunt linne från Gina Tricot - 99:-
En mösse (till Johanna) från Gina Tricot - 79:-
Ett par vinter skor från Dinsko - 349:-

Sedan käkade vi på donken (Johanna gick till Burger King och köpte mat till mig).

Resten av veckan har jag inte gjort så mycket egentligen.

Måste bara skriva att jag träffade Emil Lindberg utanför pressbyrån idag. Jag blev jätteglad. Har saknat en del människor jättemycket, så det var trevligt att få träffa Emil! :D

Ska gå och duscha nu.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0