Fuck you, fuck you very very muuuuuch! ;)

Melissa är en helt underbar person och ni som inte träffar henne har en rejäl otur kan jag tala om!
Tack för att du lyssnade idag vännen, det betyder!

Riktigt mysig dag idag kan jag tala om. Estetisk verksamhet i två timmar, klassråd, idrott och matte.
Jag tror inte att jag har skrattat lika mycket som jag gjorde idag på matten, på väldigt väldigt länge.
Jag satt och snackade med Melissa, Sonja (också en extremt mysig och rolig prick), Anders och Oscar. Och gud vad jag skrattade!
Vi satt och skämtade hela tiden och hade extremt kul. Roligaste på länge kan jag tala om.

Trots detta saknar jag min vän Elin, mest!

Idol om 2 minuter och min syster Johanna tjatar om att jag måste komma, så jag får väl gå nu.
Hörs imorgon!



Den bjuder jag på kan jag tala om!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0