Hoppas att jag blir frisk till imorgon, händer ju en del saker då...

Var det någon enstaka människa som missade Idol igår?
Inte många tror jag iallafall.
Mitt absoluta favoritprogram, inte så konstigt att jag satt där som fastklistrad framför tvn. Så jäkla kul att titta på de första auditionerna, när folk gör bort sig. Men också att se hur glada folk blir när de går vidare. Kan bara tänka mig att själv stå där, nervös som fan och bara vilja få det hela överstökat.
Jag tyckte så synd om en tjej som var med, hon hette My och var så himla nervös att hon bröt ihop innan. Hon körde en gång och juryn bad henne gå ut och samla sig för att gå in och sjunga en gång till.
Hon gjorde som de sa och sen gick hon inte ens vidare.
Jag tyckte så himla synd om henne!

Men nog pratat om Idol, sitter just nu i 37.9 graders feber och världens huvudvärk. 
Lilly Allen - Fuck you, är det som spelas ur mina högtalare just nu. Har pratat lite med min syster nu på förmiddan, trevligt! :)

På fredag fyller Elin år, några förslag till vad man kan köpa?
Jag hittar nog på något! ;)

Ska gå och bada nu.
Puss!


Kommentarer
Postat av: Sofi

Jag såg inte jennifer ;(

2009-09-09 @ 15:24:42
URL: http://wwwsofikarlsson.blogg.se/
Postat av: elleh

din blogg är fin :D:D

du får krya på dig kusin <33

2009-09-09 @ 19:59:20
URL: http://alfins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0