Jag älskar att ha sovmorgon, men då slår allt tillbaka på en. Suck.

Godmorgon.
Idag ska jag egentligen ha sovmorgon, för jag börjar inte förrän tjugo i ett. Men jag vaknade vid tio i nio, kunde knappast resa mig, men gick motvilligt upp. Hostade som fan och kände en stark huvudvärk.
Så jag gick och tog tempen och då stod den på 37.3. Så ska man lägga till fem grader så aa. Spydde en gång för inte så längesen också. Så det är bara att vara hemma idag.

Min gode vän Sara, är tyvärr också sjuk, så jag har pratat med henne ungefär hela morgonen. Hon är en riktigt trevlig prick hon.

Vi har suttit och garvat åt att folk överdriver svininfluensan så mycket. Eller iallafall de som inte har "sjuka" barn, för dem är det som vilken influensa som helst och det är irriterande hur man orkar hålla på.
www.norrteljetidning.se.

Haha, värsta skämtet ju, som om alla sexor på Rådmansö har svininfluensan... Tror jag nog inte riktigt på.
Nej, jag blir bara irriterad, ska gå och ta ett bad, gå ut med hunden och titta på en film sen tror jag.

Förresten, min kanin är jättesjuk. Han nyser hela tiden, har svårt att andas. Öronen är helt uppsvullna, ögonen bara rinner och han är illröd.
Min far tror att han kommer dö snart. Vi håller tummarna för att det inte stämmer.

Ska dra nu!



En söt bild på mig och Elin ( vi bjuder på den ;) )

Puss!

Kommentarer
Postat av: Cissi

Nä lille kanin...men stackars! Även du så klart..hihi, hoppas ni kryar på er! Min Jackis ligger på Albano, så det verkar som det "e nåt som går" hehe! puss hjärtat o hoppas du blir frisk snart!

2009-09-08 @ 16:38:12
Postat av: Jennifer

Jaa, det hoppas jag också...

Ojdå... Vad är det med honom? :o

Puss!

2009-09-09 @ 08:15:35
URL: http://jenife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0