Jag hatar svenska, för vi har en torrboll till lärare

Jag älskar från och med nu måndagar.

Började 10 i 9 i skolan och slutade tjugo över 12. Skönt som fan kan jag berätta.
Har egentligen inte gjort så mycket när jag kom hem, kollat lite saker och varit i Gräddö. Min far har nu fixat lite av min moped så den går lite fortara nu iallafall.

Ikväll ska pappa spela fotbollsmatch, ska nog åka med farfar in på hans motorcykel. Ja, det är inte alla som har en lika tuff farfar som jag inte.

Måste fixa lite saker nu och spana in en skitsöt kille som Johanna visade som vi var vänner med när vi var små.

Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja visst är den vacker! hehe :)

Aboslut, de måste vi! de var ju verkligen hundra år sen..

ha de så bra själv! :) <3

2009-09-14 @ 19:45:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0