Jag, Johanna, Melissa och Freja ska äga sönder alla idag!

Ingen uppdatering igår, sorry!

Kan berätta snabbt, att gårdagen var rolig. SKolan var toppen (faktiskt) och seadn följde Melissa med hem.
Och vi spenderade kvällen med att titta på Idol, först. Sedan mötte jag, Melissa och Johanna upp Jocke, Micke och deras kompis.
Vandrade sedan till Dennis, det var dock inte så många där. Men vi hade det roligt ändå. Vid typ 12 drog vi hem och tittade på supernatural och sov.

Nu sitter jag här halvsminkad och ej påklädd, medan Melissa ligger i sängen klar. Hihihihihi, jag är alltid klar sist... Hur kommer detta sig? (a)
Vet inte ifall Johanna och Freja är klara, men det skulle inte förvåna mig ifall dem är det.

Shit, jag måste bli klar nu. Kommer nog inte uppdatera något mer idag. Ska till Dennis snart igen, men jag tror att det är mer folk där idag. ;)



Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0