Jag lyckades snylta till mig datorn så jag hann skriva detta extremt meningslösa inlägg. Idol snart, don't miss it folks!

Ska göra ett tappert försök till att blogga snabbt så inte Johanna märker det. Hon måste nämligen göra ett arbete och skicka till sin lärare, så hon behöver datorn. 

Dessutom är det Idol om 5 minuter och det vill man ju inte missa! ;)
Har inte så mycket att skriva, känner världens bloggtorka just nu. Idag har det inte hänt något intressant och det kommer det nog inte göra i resten av veckan heller.
På torsdag är det ju förstås kören och sen ska Melissa sleepa här efter den. Jag ska inte heller sitta barnvakt, för Anders skulle vara hemma. Det är faktiskt skönt, men lite tråkigt på samma gång. Inte träffa babyn ju! :(

Ska sova i lillisen inatt, med syster. Jag älskar våra kvällar i lillkåken bebis. Nästan lika mycket som jag älskar dig.



You just gotta love us!

Puss


Kommentarer
Postat av: tome

nej du

2010-06-05 @ 15:03:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0