Melissa is my biiiiiatch!

Tjooo bre! :)
Sitter nu i skolan, kan inte påstå att det är så kul just nu. Jag hade skitkul på matten. Som vanligt! :D
(Emma, om du läser det här kan du få notera att jag käkade sprödbakad fisk till lunch! OOH YEEAH!)

Melissa sitter här bredvid mig och beklagar sig över att hon håller på att somna, SLUTA KLAGA KVINNA!
Melissa har även gått över till muuuuusic nu, hon började här idag och jag hoppas att hon har det kul (a)

Ikväll klockan halv sju är det dags för kör igen! :D
Det är så extremt jävla kul att jag tycker det är kul.
Men nu är det snart lektion, kanske bloggar senare.
Who knows!?

Här kommer en bild på fisk. Jag gillar fisk.



Puss


Kommentarer
Postat av: emma

JAG ÄLSKAR OCKSÅ FISK, KAN VI META NÄR JAG KOMMER UT? (HYSTERISKA CAPS)

2009-09-27 @ 15:52:39
URL: http://bardosson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0