Ny låt på den individuella sången idag, "Lost without you" - Delta Goodrem

Hejsan bloggen!
Jag står just nu vid Melissas pappas dator i Hässelby. Mysig stad vill jag påstå!

Vi ska snart dra hem till Melissas käre mor, i smedsmora. Resa i en timme och typ 27 minuter, drygt! -.-'

Haha, nu när jag går på gymnasiet så känns det faktiskt riktigt roligt att gå till skolan. Det känns lite lustigt faktiskt, att vilja gå till skolan. Men det är nog mest för att det går så extremt sköna människor i min klass. Min käraste Melissa kanske ska byta till musik istället för bild. Jag hoppas på att hon gör det, men samtidigt ska hon ju göra som hon vill, såklart!

Ska dra nu, kanske bloggar mer sen.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0