Shania Twain - you're still the one. Grym låt asså

Det blev inget mer bloggande igår, jag hann inte. Sorry!

Idag så började jag klockan tio i nio med datakunskap... Tråkigt som fan är det kan jag tala om!
Efter datakunskapen hade vi musiklära, sedan lunch och efter det hade vi dubbel lektioner i svenska.
Våran No lärare var sjuk idag så därför blev det ingen no på slutet så vi fick sluta tre istället för tjugo i fem. Soft som fan!

Jag kan tala om att jag är brunett igen!
Det känns faktiskt skönt, håret var så slitet av den blonda färgen och så. Redan nu känns det bättre.
Jag har inte färgat håret bara för att någon annan har gjort det eller för att det är höstsäsong.
Utan för att jag tycker att jag passar bättre i det och för att mitt hår mådde dåligt av blonderingen.

Ska hämta syster från bussen nu. Bloggar senare.



Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0