En mycket trevlig helg med Melissa, mobbning och skratt. Inslaget av de andra folket slog absolut inte fel.

Hejsan bloggen!
Efter en härlig helg med Melissa (och inslag av andra) så har jag nu äntligen tid att blogga ordentligt.

Igår åkte jag och Melissa in till Norrtälje med bussen och gick till video city för att lämna filmerna vi hade hyrt dagen innnan.
Då fick jag ett sms av Amanda och hon bad oss köpa potatissallad, snälla som vi är så köper vi med oss det. På vägen till kryddan så mötte vi Fredrik och han följde med oss in på ica och sedan ner till parken där vi mötte Amanda och Sonja.
Mycket trevligt var det, tills min far smsade och vi var tvungna att gå.
Vi sa hejdå till Amanda och Sonja, sedan rörde vi oss (jag, Melissa och Fredrik) upp mot flygis.

När vi kommit upp dit så åkte vi hem och käkade pizza. Mumma!
När vi käkat färdigt kollade vi på supernatural och gick sedan till Dennis. Båda två var livrädda när vi gick genom skogen, men efter mycket om och men kom vi till Dennis.
Vi mötte massor av roliga människor och hade riktigt kul, vi satt och lyssnade på musik, pratade med varandra och skrattade åt vissa människor (Johanna, Melissa och Robin, hahahahaha).

När vi kom hem sen så kollade vi på ett supernatural avsnitt och sov sedan.

Idag så har vi typ legat och tittat på supernatural tills Melissa skulle hem vid halv 4.
Sen har jag duschat, suttit här, ätit och sitter nu här igen.
Senare ikväll ska jag göra mina läxor och kanske ta ett litet snack med min lillasyster. Får se hur det blir.
Jag ska iallafall sleepa i lillkåken, det är säkert!



Anledningen till att jag älskar er!

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0