Jag är sexton och han trettioett - det skulle funka enligt mig och Melissa

Hejsan, inte bloggat på väldigt länge, I know. Finns inte så mycket att säga till vad jag har gjort egentligen. Gått i skolan, skaffat nya vänner och aa. Typ det.

Melissa sov hos mig igår (en av mina nya vänner). Riktigt kul har vi haft. Hyrde två filmer igår, The messengers och The haunting of connecticut. Sedan har vi börjat titta på supernatural (Melissa diggar det!). Jag är grym på att varva tittare... Hahah, creeeeed to me!

Om 50 minuter ska vi dra upp till min mormor som ska skjutsa oss till södersvik så vi kan ta bussen till Norrtälje. Där vi ska möta upp Amanda och Sonja och ha lite trevligt. Min far kommer sen och hämtar upp oss, för han vill att vi ska sova hemma (jag och Melissa).
Sen vet jag inte riktigt vad vi ska hitta på när vi komit hem igen. Men någonting finns väl alltid att göra?
Säg till ifall någonting händer ute på Rådmansö!?

Men nu ska vi sitta och titta på vackra bilder...
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0