"This is a message from your heart, your most devoted bodypart" - Kina Grannis

Kina Grannis - Message from you heart

Detta är vad som sprutar ut ur högtalarna just nu.

Gårdagens kväll var mycket lyckad enligt mig. Vi hade kul enda tills jag och Melissa kilade iväg till toan, vad tror ni har hänt? Ni kan göra er egna uppfattning.

Menmen, vi stannade kvar och hade roligt, åkte hem runt fem över halv ett och tittade på supernatural och sov sedan. ;)

Nu idag har vi väl inte hittat på så mycket, mest lysnat på musik och jag har plattat Melissas hår.
Ska snarrt skjutsa ner henne till affären så hon kan ta kvart i fyra bussen hem.

Ikväll börjar supernatural igen, gaaah, jag har längtat!

Måste dra nu, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0