"Och den jävligaste stunden i livet var den när du kom" - Melissa Wallmark

Nu känner jag mig riktigt pigg. Idag är det mycket bättre och skolan väntar imorgon. Fick vara hemma idag också, feberfri dag, you know! ;)

Snackade med Melissa igår och hon ska nog vara hos oss i helgen, wiiihihoho :D

På fredagen är jag inte säker på vad som händer än, Elin fyller år, men sen vet jag inte. Emily fyller också år på fredag, men hon ska ha fest på lördag (om jag inte minns fel) så jag och Melissa tänkte nog gå på den.
Härligt som fan!

Nu ska jag gå och ta en snabb dusch, bloggar direkt efter.

Här får ni en bild på min baby Melissa, när hon hade spex foto.



Så söt gumman!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0