Idag så kommer jag ha en ganska nice kväll och om allt går vägen så kanske min helg lyses upp ännu mer

Så, nu har jag duschat och slängt på mig mjukis kläder. Sooooft, jag älskar nämligen mjukisar! :)
Ska snart kila och hämta matteboken, lite jobb måste man ju göra när man är hemma? (a)

Ikväll så ska jag sitta barnvakt vid halv sex till halv sju, kvart i sju någon gång. Efter det så ska det bära av till Rådmansö kyrka där det är som en kör. Som Åsa Norrby ska hålla i.

"De unga och vuxnas compani

Ålder: Ungdomar och vuxna
Dag: Torsdagar
Tid: 18.30 - 20.00
Plats: Rådmansö kyrka eller församlingshem
Start: 10 september

Vi sjunger och spelar ur en bred repertoar, från visa till rock´n roll.
Inga förkunskaper behövs. Hela kroppen skall vara med!
Glädje och skratt utlovas!
Vi satsar på något framträdande såklart.

Ingen avgift, själslig motion, roliga möten, friskvård, gemenskap, skrattgroparkoncentration, musikaliska äventyr, applåder! Varför inte?"


Så presenterar åsa det vi kommer göra på torsdagarna. Om man känner att man verkligen vill detta så är det bara att satsa och komma idag. Jag kan förlova personligen att det förmodligen kommer bli roligare än att sitta hemma på tordagskvällarna.
Ge det en chans åtminstone. KOM!

Puss

Kommentarer
Postat av: Raisa

Självklart kommer jag!!!

2009-09-10 @ 13:13:52
Postat av: Jennifer

Bra Raisa!! ;D

2009-09-10 @ 13:46:14
URL: http://jenife.blogg.se/
Postat av: Cissi

Inte jag:(

2009-09-11 @ 15:06:44
Postat av: Jennifer

That sucks! :(

2009-09-14 @ 13:37:53
URL: http://jenife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0