"I came, I saw, I conquered" - Julius Caesar, i och för sig sa han det på ett annat språk, som jag inte vet vad han säger

Vet ni vad jag har suttit och pysslat med i en timme typ?
Jag har gjort tappra försök till att fixa min lillasysters blogg (josefinewranning.blogg.se).
Det gick inte så jättebra, men jag får fortsätta någon annan dag.

Märkte nu att min älsklings Ida har bloggat (efter mina och Ninas klagomål), keep up the good work baby!
Saknar alla ute på Rådmansö som fan. Det är sinnessjukt.

Jag vill bara passa på att tacka Jeff som förstår mig och som får mig att skratta när jag deppar ihop totalt.
Tackar!

Dessutom har jag idag kommit på hur otroligt snäll och underbar Max är. Förstår inte hur jag kunde tappa kontakten med den lilla filuren. Glad att vi ses varje dag i skolan iallafall.

Ikväll ska nog jag och Johanna sova i lillisen igen. Det är ju fan vårat hem lixom! Niiice och ha eget hus kan jag tala om.
Vi brukar ligga och snacka om allt möjligt, ha tvn i sängen och titta på supernatural (EMMA VI HAR FORTFARANDE HUR MÅNGA AVSNITT KVAR SOM HELST, MÅÅÅÅÅSTE SE DEM!), smsa folk och skratta åt allting.
Jag älskar min lillasyster!

Dags för att förbereda mig för sängen snart. Ska bara tvinga in Johanna i duschen nu (efter hennes hårda fotbollsträning, oj så synd det är om henne).

Vi hörs imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0