7 April, vår första dag som husvakt!

Jag är så sjukt pigg idag. Blev väckt 5 i 7 av Melissas fader. Vi skulle åka 7... Haha, så det var bara att gå upp och klä på sig sedan dra.
Hennes farsa skjutsade oss till Jakobsberg så åkte vi till Danderyd och sen fick man vänta där ett bra tag.. inte det roligaste direkt.

Vi kom till Smedsmora runt halv 10, och kom till henne vid kvart över tio typ.
Då var det dags för käk, (eftersom mackorna Melissa köpte smakade "torr-toffel" så var vi rätt hungriga) samtidigt som vi kollade på "Black Sheep", den är rätt rolig faktiskt!
Efter ett tag kom Liucija och joinade oss, och nu ligger Melissa på soffan (och hostar lungorna ur sig) medans jag och Liucija sitter här och lyssnar på min coola spellista på youtube (Y)

Ska kissa nu, (för er som vill veta) och Liucija ska få kolla lite.



Jag, Melissa och Jenny.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0