Du kan ta och komma hit.

Jag drog inte ett enda April-skämt igår, klassas det som patetiskt?
Hoppas inte det.

Livet rullar på, föräldrarna var nere och spelade kort igår kväll. Jag tog hand om min sjuka syster (Johanna och hon har feber och så... Hon är inte "sjuk")  och mina andra syster, Josefine och lilla kusinen, Nathalie lekte i Loppans rum. Loppan är för övrigt Josefine. Så ni vet.

Sandra var på krogen igår, jag skickade ett sms i morse och skrev "Bakis? :)". Inget svar, så jag chansar på att hon är hyffsat bakis. Haha, rätt åt henne. Eftersom jag bara fyller sjutton och hon är arton så hatar jag officiellt henne nu.

Nu bör Melissa svara snart, det är faktiskt viktigt.
Ska gå och göra mig iordning nu. Musik, bäddning och sminkning.
OM jag är cool.



Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0