Gotta love the sunshine people

Sorry.
Ingen bloggning på... Vad fan är det? Typ 6 dar eller nåt. Det är illa, men fan. Solen skiner, gräset är grönt och livet leker. Varför sitta vid en data och ruttna? Det är väl onödigt...

Idag har det varit hur chill som helst, fan ingenting att göra i skolan typ. Suttit och fixat engelska-grejen medan Melissa satt bredvid och irriterade mig. Hon hjälpte inte till det svinet.
Jason och Denise är roliga flickor och Liucija är bäst på att vara korkad.

Snart blir det till att hoppa in i duschen och sen ska jag krypa uopp i soffan till "Desperate housewifes" och "Cougar Town". Nice som bajs :D



Söta brudar.


Kommentarer
Postat av: Liucija

varför är det alltid jag som är korkad, varför är det alltid jag som suger... :'( xD <3

2010-04-24 @ 08:52:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0