I can't go any further than this, I want you so badly it's my biggest wish

Haha, jag har märkt att Melissa har börjat blogga utav bara helvete. Det är så kul när ens vänner börjar, älskar det! ;)

Riktigt härlig dag måste jag påstå. Solen sken och det var hur jävla skönt som helst.
Satt ute med Carro och snacka skit och grabbar. Det är för jävla kul att ha tjejsnack ibland. Löööve it!

Snart blire till att ringa Melissa, viktiga buisness you know? :)

Tänkte lägga ut lite bilder i bloggen snart, var ett tag sen...
puss!♥



Mina bruds! ;)

Kommentarer
Postat av: robinhood.

ne, bruden med den blåa jackan är min brud D:

2010-04-16 @ 19:38:21
URL: http://robinhoods.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0