Inlägg tillägnat Melissa Margareta Viola Wallmark, se jag kan! :D



Kolla på min extremt söta vän, detta var hennes spex i nian ;)
Detta inlägget är faktiskt tillägnat henne, enbart för att hon är världens bästavän! Min bästavän.
Hon finns alltid där, 24/7, och hon hjälper en alltid.
Detta beror nog på att hon är så jävla erfaren (tänker inte skriva ut här varför hon är så erfaren, det är hennes ensak vem hon vill berätta det för) och för att hon tänker innan hon agerar, hon tänker ett steg längre.
Prova det en del av folket!

Tänkte bara skriva av mig, det är ju inte direkt något jag skulle säga till henne.
Även fast jag vet att hon läser, men det är lättare så.
Jag älskar dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0