Jag kommer snart vrida nacken av dig

Jag, Melissa, Johanna, Oliver och Liucija tog oss en promis till Rimbo station, uppfriskande?
Mer jobbigt faktiskt...

Melissas kusin, Oliver alltså, tror att det är världens action om man bloggar, så jag visar honom att det faktiskt inte är så skitstort ;)

Vi kommenterade nyss Kissies blogg...
"Jag har tex aldrig testat att röka eller att ha sex, väntar ju till äktenskap som sagt.." - Kissie.
Jaha gumman, så du tänkte börja röka efter att du gift dig?
Om hon inte har rökt innan, varför börja då?
Idiotiskt faktiskt...

Ska nu gå och titta på film innan folk får irritations utbrott på mig.


Kommentarer
Postat av: Anonym

varför börja röka över huvud taget? TÖÖÖÖNT!

2010-04-09 @ 16:51:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0