Jag saknar dig så grymt mycket, min vän.

Tjenna.
Sitter och myser på Melissas säg, med täcke omvirat runt mig och Lady Gaga spelas ur högtalarna.. Känner mig lite halvt febrig sådär, inte kul.
Melissa och hennes morsa står och lagar mat, köttfärssås och spaghetti. Förjävla gott.

Ska prata med Maja om ifall hon kan fixa om min blogg, det skulle va asnice. Jag är ju en sån som tröttnar så lätt, så det behövs nytt nu.

Imorgon drar jag antingen hem, till Melissas farsa eller kollar vad Sandra ska göra imorgon kväll.
Något utav det.

Får se vad jag och Melissa hittar på ikväll, lär nog mysa framför en film, duscha och lägga ansiktsmask.
Nice, huh?

Nu ska jag försöka få tag i Maja, puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0