Nu hoppas jag verkligen att du inte ignorerar mig.

Mitt simkort har fuckat ur. Det är för jävla drygt om jag ska va ärlig..
Skulle egentligen ha bloggat tidigare, men det blev inte så.
Jag sammanfattar kort; i fredags drog jag och Melissa till Lammis där det var folk, riktigt mysigt.
Fast jag har nog aldrig tyckt att det varit så jobbigt att sova som jag gjorde då.
Testa själva att sova 5 pers i en 160-säng.

På lördan så gjorde vi typ ingenting, jag och Melissa sov.. Haha, var så jävla trött.
Sen igår så åkte jag hem från Rimbo och umgicks lite med Johanna. Det är för skönt att prata med Johanna ibland.
Jag gjorde ju även bort mig rätt rejält, men det är inget jag tänker berätta ingående om.

Är hemma från skolan idag, pga världens jävla hosta. Inte så kul.
Min bästavän har skaffat en blogg också, kolla in den.
http://svinigtvarre.blogg.se.



Bild från i vintras.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0