Resumé av mina dagar utan bloggande. Ni som orkar läsa congratulations! ;)

Jag har ju då inte bloggat på ett tag. Jag har haft fullt upp.

I torsdags skulle jag ju in till Täby med Melissa och hennes morsa. Det gick ju sådär, en paj bil, jag stå ute ensam i 40 minuter, tillslut kom jag och Melissa iväg med en buss till Täby. När vi kom hit blev det repris av min favorit serie. True blood (Alexander Skarsgård is yummi!)
Fredagen
lunkade på som vanligt, vad kan man säga? Vi skulle in till Norrtälje på kvällen (jag, Johanna och Melissa) efter mycket strul och trevligt sällskap av 5 killar i väntan på bussen så var vi hemma hos Melissa i hennes säng.
På lördagen var det ju bara att gå upp tidigt för då var det ju "the big night". Jag, Johanna och Melissa var uppe klockan kvart över åtta, vi skulle duscha, välja ut skor, sy byxor, käka och lite annat. Sen skjutsade Melissas morsa oss till bussen (pumpa musik är nog bland det bästa som finns). Vi kom in till Norrtälje en timme innan bussen gick ut till Rådmansö så vi hade det skoj och sen väl hemma var det bara att fixa och klä på sig, käka och sen åka till Stenhamra.
Vi kom till min farbrors 40års fest vid fem och snacka om att vi hade det kul. Jag blev lite extra glad när min gudfar Göran Dahl kom dit. Och sen träffa man ju Gitte och Robban, Nina och massa andra. Sen tillslut... DRÄNGARNA !
Snacka om att jag var glad!? Jag, Melissa och min underbara kusin Kevin stod och hoppade med Raisa. Morsan och farsan stod med Johanna och skämde ut sig och Johnny (min farbror dårå) var uppe och sjöng två låtar med dem (det finns inspelat på Melissas mobil).
Efter drängarna blev det signering och massa prat med dem eftersom min far numera är kompis med dem.
Min underbara Gitte (pappas moster som snart ska ha en bebis!) skjutsade sen mig och Melissa till Munsö. Där natten spenderades med Marie och Crilla, vilket även söndan gjorde.

Idag har knappast någonting hänt mig. Men min lillasyster Josefine (ni vet hon som fyllde år), ena hennes fågel har flygit ut och hon är jätteledsen. Jag vet inte hur det gick till men det hände så hon mår jättedåligt.
Johanna har fått reda på att hon har förkylningsastma. Bra jobbat (Y).

Ska snart gå och locka håret och måla naglarna inför imorgon, får se ifall någon vill hjälpa mig.
Puss



Jag i Melissas famn. Min lilla sockerböna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0