Lev i nuet, skit i framtiden!

Jag har varit en dryg fitta hela veckan. Varför? Det vet jag inte..
Min syster är en besserwisser och min andra syster är jättesnäll.

Jag har gjort det bästa på hela veckan imorse... Jag fyllde upp ett kar med vatten, slängde i en badbomb, tände tre stora ljus, hade ett par Ipod-högtalare och enb ansiktsmask. Mitt liv var fullbordat!

Idag åker Lisa och Lotta hem har jag hört. Det är tråkigt, jävligt tråkigt. 
Folk var hemma hos mig igår och det var riktigt mys!

Iförrgår hade Emma och Johanna ordnat en överraskningsfest för mig. Det var extremt gulligt av dem!
Jag blev glad. Tack alla som var där!
Nu måste jag ta ett glas cola, jag torkar ut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0