Nu orkar jag inte vara sjuk längre!

Okej, jag kan inte hålla mig borta. Om jag ska vara ärlig.
Jag får skuldkänslor (eftersom jag lovat Ankan att jag ska uppdatera mer).

Börjar känna mig piggare men jag har fortfarande problem med halsen, näsan och febern.
Idag har jag varit kreativ och skrivit en låt. Nu behövs bara en melodi och ackord, sen är den all set!
Har pratat med min vackra vän Elin Griberg och hon har lovat att hon ska vara den väldigt första att lyssna och tycka. Gulligt av henne, faktiskt!

Sitter och häckar framför tv;n. Förhäxad har varit det som har visats på min tv, jag får inte gå ut eller göra någonting förrän min läkare ringer mig. Vad kul jag ska ha! Not..



Här är min nya Idol - Alyssa Milano.
Hon är vacker, framgångsrik, talangfull och UNICEF-ambassadör.
Skådespelerska och har släppt skivor.
En målmedveten kvinna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0