10 Januari 2010

Jag märker mer och mer hur dålig jag börjar bli på att uppdatera, inte alls min mening.
Men har man så pass kul med sina vänner som jag har med mina så blir det svårt att uppdatera ofta.

Iallafall, vaknade runt typ kanske halv 9 av att Johanna drog till cupen.
Själv låg man kvar och drog sig, sen äntligen uppe.
Då var det dags att börja städa, eftersom man (sorgligt nog) lämnar Vreta idag.

Imorgon börjar skolan, trååååkigt
Jag vill ha lov forever!
Dessutom, jag hatar söndagar. Det finns absolut ingenting att göra.

Här är min sammanfattning om 2009; Upp och ner, hela tiden.
Kort, jag vet. Men kan den förklaras kort så görs den det med gjädje :)

Lite bilder får nog ändå plats, lite roligare att se mitt -09 också ;)


Infjärden, mycket tid spenderades här.


Emma, fyllde år så fest blev det.


Mina änglar.


Hamnen, här spenderades också mycket härliga stunder.


Dennis Karlsson, tillsammans med syster och Anna.


Självklart var man hos Martin Jansson också!


Åkte till Lidö, jag och Josefine på bild.


Farfar och jag på Lidö.


Jag fann världens underbaraste person.


I slutet av -09 spenderades mycket tid med dessa människor.

Nu börjar jag bli hungrig, mamma kommer snart och hämtar mig.
Hoppas det blir pizza i Vreta !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0