26 Januari 2010

Jag bryr mig inte om vad mina vänner säger just nu har jag märkt.
Jag gillar killen och därför ska jag göra min egna uppfattning som Melissa säger.

Bilddagboken fuckar totalt, jag blir irriterad. Fixa felet snabbt istället?

Idag har varit en rätt funktionell dag faktiskt. Jag var glad.
Carolina och jag gick ner till HM på vår håltimme och skulle köpa hårfärg... Det gick ju som det gick i och för sig. Men mysigt var det. Så himla skönt att snacka med Carro.
Snackade med henne sen efter lunchen också, men det är faktiskt hemligt vad vi pratade om.

Melissa ska fösöka manipulera Robin så vi kan vara i hans garagefredag, får se hur det blir med det.
Annars är det väl bara att vara någon annanstans? :)

Nu ska jag springa och duscha eller bada, fast innan ska jag fan kolla bilddagboken.
Tänker sitta och muttra tills det funkar, så det så.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0