Alltför sällan visar man för andra glädjen att dem finns där varje dag.

TJOO !
Sitter just nu och lyssnar på Melissas påstående om hennes extremt vackra ohåriga ben.

Kort sammanfattning om helgen då :)
I fredags var jag med Melissa, Rasmus, Jonas, Kalle, Jacob, Robin och Stanley.
Vi satt på Pubhörnan och hade det riktigt mysigt.

I lördags åkte jag, Melissa, Robin och Stanley in till Norrtälje och sen skiljdes vi så jag och Melsson gick till Ronis och käkade. Efter ett tag kom Lillen och joinade oss.
När vi käkat färdigt gick vi till station där vi först mötte Jacob, Ericca och Jossan.
Precis innan bussen mot Stockholm gick kom även Ankan, Dennis och Liucija.
Då sa vi farväl till Jacob och Ericca och sen åkte vi in till Stockholm.
När vi kom till fryshuset så fick vi vänta lite innan In vain skulle spela.
Det var jättemånga band som var grymma.
Jag och Melsson skulle egentligen ha åkt med alla till Hjalle men Melsson orkade inte så vi åkte hem istället.

Och nu idag har vi väl inte gjort så mycket. Kollat på the libertine har vi iallafall gjort.
Film som rekommenderas om man gillar sexistiska filmer ;)

Vi har faktiskt gjort oss redo för sängen till och med. Enbart för att vi ska upp vid 6 imorgon och lägga ansiktsmask och fixa oss ordentligt.



Jag älskar dig min sockerböna :)

Peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0